måndag 19 december 2011

Dagen har gått himla snabbt idag! Kanske inte är så konstigt när jag haft fullt upp hela dagen :)
Började med en långpromenad och bus i snön med Wille! Han är överlycklig över att det äntligen har kommit snö.. Fick knappt med honom in igen!  W har en förmåga att rulla sig i snön, och riktigt gnida sig, som en isbjörn,.. detta är det bästa han vet!

Sen plockade jag undan efter igår och började om på nytt med att koka kaffe och ta fram fika för Sarah och Alexandra kom förbi och fikade med mig :) Såfort dom åkt kom Andreas hem och kort därefter kom också mamma, pappa, My och Adam hit för att fira Andreas, igen :P
Så jag satte på ännu mer kaffe och tog fram ännu mer fikabröd:P

Nu har alla åkt, inklusive Andreas som har träning. Så jag har satt mig tillrätta i soffan:P
Inser nu att jag måste börja med maten strax.. Känns som om jag itne gjort annat än att fika och äta idag, men Andreas ville ha fiskgratäng ikväll (igen) och det kan jag ju inte hoppa över :P

Annars tänker jag sitta (läs ligga) här i soffan och bara ta det lugnt resten av kvällen!
/S

Inga kommentarer: