onsdag 14 december 2011

Lillan lever loppan i magen! Filmade lite snuttar nyss, äntligen fick jag med det på film! Hemligheten var att inte använda någon blixt/lampa.. Hon måste vara en ljuskänslig madame för så fort jag filmar med ljus så lägger hon sig så lugnt så:P Toka!
Får se om jag får över filmerna till datorn, mobilen har krånglat ett tag nu! Är nog dags att börja tänkte på att köpa ny!

Annars har jag jobbat ett par timmar i morse, sen åkte jag och drack lite kaffe med svärmor :)
Har också hunnit med att fixa julskinka nummer 2 för iår, lagat mat och fixat lite :)

Ikväll ska vi iväg till Sofia, lillebrors sambo, som fyller år! Blir dock bara Andreas och jag ifrån våran familj då resten ligger hemma i, vad vi tror är, influensa! huva! jag håller mig låååångt bort ifrån dom tills dom är helt bra :)


Föresten så har lillan legat i min mage i 200 dagar idag! bara 80 dagar kvar nu :)
Känns som nyss det var 200 dagar kvar!

Ska bli spännande att se när hon egentligen väljer att titta ut! Jag tror hon kommer födas första mars! Vet inte varför, men har sagt det hela tiden:P

/S

Inga kommentarer: