tisdag 6 december 2011

Jag fick, efter mycket om och men, med mig Andreas till marieberg i söndags för julklappsletning! Vi blev klara med ungefä'r hälften, men vet vad vi ska köpa till resterande så det borde gå relativt smidigt :)
Som en extra julklapp fick framljuset på bilen då med, skit! En lampa som kostar närmare 2000 kr... Tur iallafall att jag har en handyman till karl som kan montera den själv, annars hade väll kostnaden blivit det dubbla.

Igår jobabde jag hela dagen, med ett avbrott för barnmorskan på morgonen! Allting såg så bra ut idag med :) Magen hade växt 3 cm hjärtljuden låg på 148 slag/minuten och så :)

Idag ska jag iväg till kommunen och träffa chefen en snabbis, ska fixa alla papper med gravpeng och så så jag får iväg dom, och förhoppningsvis blir beviljad :) För nu är det tunt att jobba, spec hela dagar :(

Jobbar ikväll igen, 16.30-22.30.. Sen är jag ledig till helgen så det ska bli skönt :)

Ha en skön dag /S

1 kommentar:

mykarolinas sa...

Sv; Åh, tomatar hade jag också dille på! eller det var det enda jag kunde äta när jag kräktes, tomater och tomatsås, haha:)

Jag har fått järninjektioner i 2 veckor och värden går sakta men säkert uppåt!
Annars tycker jag väl inte att det är så kul att vara gravid, har haft det lite jobbigt.

Är det jobbigt att ha halsbränna?
det har jag i alla fall klarat mig undan!
Kram