fredag 30 december 2011

Jag ska då aldrig lämna mitt sovrum :) Supermysigt!
Gårdagen spenderades med att fortsätta montera ihop möbler, och sen fixa iordning i sovrummer dvs lägga in kläder och fixa lillans säng och så :)
Känns så mysigt att kolla på hennes lilla säng varje dag nu, men man längtar ju inte direkt mindre nu;)  Skickade iväg en beställning ifrån lekmer.se imorse med, 1500:-.. men då fick vi ioförsig skötväskan som jag ville ha, en mobil att ha över skötbordet, två dinglisar och ett fint bäddset!

Vi la ut våran gamla byrå och sängstomme igår kväll på blocket med, och imorse kom det en farbror och köpte byrån, så skönt när det går snabbt och smidigt.. Han kom in, drog ut en låda och sa "ja, blocket är bra" sen håvade han upp plånboken!  Tror hela besöket tog 2 minuter sammanlagt :)
Nu är det bara sängstommen och nattduksborden som vi hoppas att bli av med.. Men vem fan vill köpa en sängstomme utan madrass?!  Vi får väll se om det finns någon, annars får dem ligga ute i förrådet tills vi flyttar till hus, där de för utgöra en stoor extrasäng istället :)

Andreas åkte nyss in till örebro för att sätta in alla lillans sparade pengar på ett konto, det blidde ett himlans tjockt kuvert som han får konka på! Men känns skönare att ha dom på banken än att ligga löst hemma! Snart ska ju vagnen hämtas och betalas med, då vill man ju betala med kortet inte håva upp 8000 i sedlar:P

Nu ska jag lägga mig i sängen igenoch sova någon timme, har fortfarande feber och känner mig hängig, men måste bli frisk till helgen då jag ska jobba mina två utan mina tre kvarvarande jobbpass :)

Ha en skön, solig dag<3
/S

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilken mobil beställde du? Jag har super svårt att hitta en som jag gillar. Kram!

Unknown sa...

http://lekmer.se/barn-och-baby/barnrum/sangmobiler/jabadabado-s%C3%A4ngmobil-i-tr%C3%A4-elefant-rosa

Denna blidde det!
Vi har ju fått en musikmobil av mamma som vi ska ha över sängen.. Så jag ville ha en lite enklare i trä över skötbordet:P Bad Andreas välja en för jag hade beslutsångest, så då blev det denna!

Mår du bra annars? hur gick det med fk?
kram!