lördag 3 december 2011

Regn och rusk i december känns inte helt normalt!? Men förbaskat skönt :) Väljer regn alla gånger för snön och så länge vi klarar oss utan den, desto gladare blir jag!

Andreas var somsagt iväg med karlarna igårkväll, och jag var för trött för att göra någonting så jag laddade upp med dipp och grönsaker och en bra film :) Tog en längre promenad med Wille innan läggdags, alltid skönt att gå ut i mörkret och rensa tankarna en stund!

Idag är Andreas i karlskoga och spelar innebandy, jag har inte gjort så mycket än, städat lite och så.. Ska kanske upp till familjen senare och mysa lite, men det återstår att se!


Idag är det Tre månader kvar tills lillan är beräknad att komma till oss (=
Enligt mamma är det dock mindre då hon är säker att vi får en februaribarn, den som lever får se! Så länge hon kommer ut till oss någong gång är jag nöjd!

/S

Inga kommentarer: