måndag 12 december 2011

Det blev lite spontan besök hos Sofie och Alva med Sarah nu på eftermiddagen :) Massa mysigt att komma dit och få lite go´fika och prat :)
Nästa gång bjur jag igen här hemma (= Det börjar bli dags nu!

När jag kom hem började vi med maten, oj så gott det blev. Matkoma resten av kvällen!
Andreas åker på träning vid halv 9 ikväll, och Wille sover i åbytorp så jag har en lugn kväll för mig själv, lyx när man inte ens behöver gå på kvällspromenad (= Ska ta en riktigt tidig kväll och vila upp mig inför morgondagens jobbdag!

/S

2 kommentarer:

mykarolinas sa...

Taaack, det gick bra :)
vad duktig du är som jobbat hela helgen, hoppas verkligen du haft en superskön dag idag med mycket vila=)
Kram <3

Maria sa...

Halloj!

Jag tar en omeprazol varje morgon och jag känner inte av halsbrännan ett dugg. Helt fantastiskt! Det var min BM som rådde mig så det är inte farligt för mamma eller bebis. Jag tycker inte alls att tuggtabletter eller flytande preparat är så bra alls om jag får säga så.

Kram!