torsdag 8 december 2011

Dålig uppdatering igen.. jag vet!

Men gårdagen började med möte på kommunen klockan halv 9, gick igenom föräldraledigheten och skickade in papper ang graviditetspenningen.. Hoppas den blir beviljad nu! Håll tummerna med mig :)
Sen åkte jag förbi Caroline och Rasmus en sväng, blev kvar där ända tills lunch då jag inte ville gå ut i snöovädret som var:P Ralle var på sitt goaste humör och pratade och skratade massvis :) Som vanligt!
Kvällen tillbringades hos Alexandra med bästa tjejerna, blev bortskämda med supergott fika :) <3 Åkte hem realtivt tidigt då jag var supertrött.. Men det hjälpte inte så mycket att lägga sig tidigt då jag vaknade vid halv 2, superpigg! Låg och vred och vände på mig ett bra tag innan jag insåg att det var kört.. Gick upp och drack varm mjölk (fungerade alltid när jag var liten ;) ) Sen tillbaks till sängen igen, men då sätter lillan fart i magen och försöker ta sig ut igen.. lycka till att somna då! Men jag låg tålmodigt kvar tills hon somnat om igen:P Kollade på klockan då var hon 5, runt där somnade jag igen innan klockan ringde 6 imorse :/ Så inte så mycket sömn inatt!

Var tillbaks på kommunen vid halv 8 imorse för lite kompletteringar innan vi skickade iväg alla papper.. sen åkte jag upp till mamma och drack lite morgonkaffe innan jag åkte och handlade! Galet hur mycket jag hunnit med hittills:P Nu ska jag iallafall sova ett par timmar för i eftermiddag kommer lillasyster hit, då är det julgodisbak som står på schemat :) Gotti!

Hörs senare
/S

4 kommentarer:

mykarolinas sa...

Sv; Jo, jag har inte haft en höjdra gravdiditet, men det finns dom som har det mycket värre. så jag ska inte klaga :)

Nejdå, din förlossning kommer gå superbra, du är säkert född till att föda barn!
Jag har en kompis som är 2barnsmor, hon har haft smärtfria graviditeter och förlossningar och jag kallar henne för "moderjord". haha. Så hoppas du är en sån du också :D
Kram

mykarolinas sa...

Sv; haha! men jag tror verkligen det kommer gå superbra!
Jag bor i Göteborg men min sambo kommer från Örebro, så vi kommer vara där uppe en hel del! så en fika någon gång när bäbisarna kommit ut?=) Kram

Maria sa...

Jag har också lämnat in mina papper nu och hoppas verkligen att de blir godkända. Jobba på lager är ingen höjdare :/ Det är så kul att läsa din blogg, känner igen mig så från inläggen. I Januari drar föräldragruppen igång. Ska bli kul att ses och se vilka fler som är med :) Kram!

Unknown sa...

Maria:
Haha jaa, tänk isf jobbar vi mindre än en månad till :O Det är ganska galet! Men vore otroligt skönt på samma gång :)

Jaa fick brevet nu, ska verkligen bli roligt! Får se till att skaffa oss ett gäng som kan ses på fritiden med :) Kramar!