lördag 3 december 2011

Trodde aldrig att jag skulle skriva detta, men fyfan vad trött jag är på folk som ska kommentera och känna på magen!

Missuppfatta mig rätt, vänner och familj eller ja, folk som jag känner överhuvud taget, det gör mig Ingenting! Tycker det är mysigt att folk engagerar sig och delar min förväntan inför det lilla livet!
Men när det kommer fram vilt främmande mäniskor och frånar "får jag känna" kruxet är då att handen redan är på magen, innan jag givit svar. Självklart skulle jag aldrig neka någon, jag är ingen människohatare även om det låter som det! Men jag tycker det hör till vanligt folkvett att iallafall säga "hej" eller liknande innan, och kanske vänta på svar innan man gör någonting!
Det är ju fan inte så att bara för att någon opererat tuttarna så går man fram och klämmer utan att fråga först (inte för man frågar en sån fråga heller, förutom på fyllan kankse) ni förstår vad jag menar.

Och dom fina kommentarerna man får, "ojoj nu kan det inte vara många veckor kvar va" när jag då svarar att det faktist är 12 veckor kvar så skrattar dom.. Okej att jag är stor, har alltid varit stor och kommer kanske föralltid vara lite större än folk. Men tro mig, så stor mage har jag då inte så det ser ut som att lillan ska ploppa ut vilken dag som helst!
Eller? nötter.

Blä, jag har en dålig dag idag! ursäkta.

Inga kommentarer: