tisdag 13 december 2011

Hallå!
JObbar 07-15 idag, men vi hade möte mellan 13-15 så blev inte så mycket jobb :) Mötet var dessutom kortare än vad vi brukar så var hemma här redan vid 2 förut!
Fick julklapp av kommunen och så hade vi lite julfika! Supermysigt :) Fick veta att det är helt klart nu med någon som tar över efter mig på jobbet, så jag behöver inte gå och oroa mig över det mer :) Skönt!

Fick ett litet återfall vid lunchen efter min mysiga frukost, ensam, på sveas! Var ju ändå på stan när jag had elunchrast så gick in och åt lunch, det är verkligen underskattat att fika/äta själv! Har alltid tänkt att man ser dum ut där man sitter, och vem vet, det kanske jag gör också! MEn det är himla mysigt att bara äta gott och kolla på alla andra haha!


Nu har jag precis slängt i en tvätt som förhoppningsvis hinner bli klar innan Andreas kommer hem så jag kan dra på tumlaren medans vi åker till hällabrottet en sväng! Tänkte ta med mig lite goda snickerskakor för det vet jag att svärfar uppskattar mycket ;)
Annars blir det en lugn kväll då jag börjar 7 imorgon igen! Jobbar dock bara morgonpasset då, dvs 7-10.. så har nästan hela dagen ledigt ändå :)

/S

1 kommentar:

mykarolinas sa...

Sv; hahaha, typiskt mig att komma ihåg fel när det gäller vilka veckor man går in i osv. tack för att du sa till mig, men jag kommer fortsätta ha måndag som den dagen då jag går in i en ny vecka, hahaha:)
Tack va snäll du är, jag känner mig verkligen stor och klumpig!
Men, vilken vecka plus dag är du i nu? 29+4? är det så man räknar?
Ha en fin dag, kramar♡