onsdag 21 december 2011

Har sovit som en kratta inatt med.. Vaknade vid 2 och var jättepigg och hungrig, gick upp en sväng och försöke tråka ut mig själv så jag skulle bli trött:P  Somnade om vid 4-halv 5 tror jag! Sen vaknade jag 6 igen och då var det kört!
Låg iallafall kvar i sängen och mös med WIlle&Bosse tills klockan var halv 8, då gick jag upp och åt frukost!

För att piggna till ordentligt tog jag med mig wille ut på gärderna mellan kumla och hällabrottet och släppte honom! Där sprang vi runt i en halvtimme tills jag insåg att jag skulle orka gå hem också.. Vid det laget var vi nästan borta vid hällabrottet plus att jag sprungit i snön massvis.. Pjuh!  Wille hade fortfarande massvis med energi kvar, så på vägen hem var det mesta jag gjorde att kasta lite pinnar åt honom:P  Inget springande eller busande!
Nu är jag hemma igen, och har eftersvettats klart ;D
Har också hunnit få i mig knäckemacka med rökt rådjur! Mums!

Ska strax duscha och plocka lite innan Carro och barnen kommer efter lunch för mer bus :)

Hörs senare
/S

Inga kommentarer: