fredag 9 december 2011

Oj vad mycket vi fick bakat igår lillasyster och jag :)
Blev massvis med pepparkakor (men "fin" kristyr och allt), Bounty bollar (Farligt goda!), Snickerskakor och ännu mera knäck :) Så nu borde vi klara oss ett tag iallafall hoppas jag :)


Idag åkte jag in till marieberg, känns fan som om jag skriver det varje dag :O... Skulle fixa de sista julklapparna och så! Självklart stöter jag på mamma där inne, m-b är verkligen vårat andra hem.. Så lunchade med henne och gick en liten sväng till!
Nu är iallafall alla julklappar och födelsedagspresenter fixade :) Både mamma, Andreas och lillebror fyller innan jul så det är en dyr månad detta!
Fick även med mig en pyamas och en body hem till lillan :)
Kunde inte hålla mig på dessa trots att vi sagt att vi inte ska köpa någe mer till henne innan jul.. Vet bestämt att tomten kommer med massa paket till henne från familj och släkt :)
Gick in på babyproffsen en snabbis för att kolla ifall skötväskan jag vill ha fanns där, tänkte köpa den iallafall så man har:P Men den var 300kr dyrare än på internet, så blir till att beställa iallafall:P haha

Andreas är på julbord med jobbet ikväll så jag är själv, ska ladda upp med popcorn och massa bra film tror jag, ladda upp batterierna inför en jobbhelg, 8.30-22.30 både lördag och söndag.. Kommer kännas i kroppen :/

Ha en skön kväll
/S

2 kommentarer:

Saz sa...

Hihi jag kollade på både bodyn och pyjamasen idag, lite roligt! Hur är allt med dig och magen? Kram

Dajja! sa...

Jag hoppas Andreas har berättat att jag var kung på dansgolvet i fredags ;)