fredag 23 december 2011

En liten uppdatering i julstressen!

Jobbade somsagt hela dagen igår, så nu är det bara 5 arbetspass kvar innan ledigheten! knasigt!

Imorse fick jag för mig att åka in till marieberg, tänkte att om jag är där till 10 då det öppnad borde det gå smidigt att hitta parkering, handla det jag ska ha och åka hem! jo tjena! Det  fick jag äta upp!
Jag som haaatar att parkera långt ifrån ingången fick ställa mig 5 rader bord.. och inne på marieberg vad det ännu galnare! Men jag hittade det jag skulle efter lite letande så det gick hyffsat smidigt iallafall :)

Nu har jag slagit in resterande julklappar, och snart kommer Andreas hem så ska vi äta ris a la malta som jag gjort iordning (fuskversion såklart, den godaste)
Sen ska vi hem till Åbytorp och fira Adam som fyller imorgon, blir mat och bingolottos uppesittarkväll :) Supermysigt!

Ha en trevlig dag före dopparedag allesammans!

/S

Inga kommentarer: