fredag 2 december 2011

Helg! Fy farao vad skönt :)
Även om jag bara jobbat 1 dag denna vecka och nu är ledig tills på måndag igen så känns det faktist att det börjar bli tyngre :/ Slutade inte fören 23.00 igår och stupade isäng så fort jag kom hem, imorse vaknade jag inte fören kvar över 9, kors i taket, Det tror jag nog inte har hänt på flera år! Snacka om panik jag hade när jag vaknade :P Kändes som om jag missat hela dagen haha!

Snart kommer Andreas hem, han jobbar ju bara halvdag på fredagar :) Vi ska nog in till örebro och köpa julklappar, börjar nog bli dags att börja med det snart haha! Sen ikväll lämnar han mig för att åka ut till Victor och fira honom så jag får en lugn kväll för mig själv :) Får se om jag överhuvudtaget orkar hitta på någonting eller om jag bara tar det lugnt här hemma!

Men vi hörs senare
/S

Inga kommentarer: