lördag 31 december 2011


Jobbar hela dagen idag, eller iallafall till 20.00 ivkäll, då åker jag ut till svärföräldrarna och äter lite med dom och Andreas :) Blir dock ingen sen kväll för mig då jag börjar jobba kl halv 9 imorgon igen!

Idag, årets sista dag.. Hur ska man sammanfatta året som gått?
Det har hänt så otroligt mycket detta år, vi tog beslutet att vi ville bli föräldrar, så 1/1 slutade jag med mina p-piller, i tron om att innan året var slut skulle vi vara föräldrar! Men fel hade vi, för lilla hjärtat som nu ligger i min mage ville inte lägga sig där förens i juni! Det var dom längsta 6 månaderna i mitt liv, men samtidigt tror jag att det var otroligt nyttigt att få vänta! Det har nog stärkt mitt och Andreas förhållande någe enormt!
Årets lyckligaste dag var den 27/6 då jag fick ett snabbt plus på stickan! sen har det flytit på! 

Böt jobb i mars också, älskar att ha ett jobb som man verkligen trivs med, och gillar att gå till (=
Det har hänt så otroligt mycket mer, men inget som jag orkar skriva om nu! 
summa sumarum så har det varit ett otroligt lärorikt och bra år :)

Ha ett gott nytt år allesammans
/S

Inga kommentarer: