onsdag 25 april 2012

Både igår och idag har jag varit ute och power walkat (så gott som det går med hund och barnvagn) i en timme!  Skönt som tusan att röra på degen! Nu ska den bort :)
Börjar med att bara skippa skitfikabrödet och allt småätande.. En mjukstart helt enkelt :)  Vill inte dra på allt förmycket medans jag fortfarande helammar! Lillskruttan måste ju få i sig det hon behöver!

Två månader kvar tills dopet, borde kunna gå ner nästan de 10 kilona jag har kvar tills startvikten innan graviditeten.. Gick ju ner 12 på 2 månader för ett år sen, visserligen med hjälp at pulverdiet, men ändå!  Äter jag nyttnigt och inte så mycket så borde det funka, sägs ju att amningen tar 500 kcal/dag med!  Återstår att se :)

Kan ju inte se ut som en allt förstor flodhäst jämte Andreas och Gudmor Josefine på dopet <3
Bästaste Josse vad glada vi blev när du svarade Ja! Du anar inte <3  Vi (speciellt Stina) älskar dig otroligt mycket!

Idag har jag ingenting inplanerat nu på förmiddagen, så Stina kommer väll sova i flera timmar... Orkar inte göra någonting heller, Stinis tog morgon vid 5 idag :/

Puss
/S

1 kommentar:

Madeleine - Mamma - Foto - Oslo sa...

Ja, det är inte jag som inte vill ha dom - det är dumma filtret, haha! Har godkänt dig nu iallafall, så får vi hoppas att du slipper hamna där :D

Kramar