måndag 23 april 2012

Ska aldrig mer skriva någonting om Stinisens sovtider... Då blir det pannkaka av alltihop!
Jagvar aptrött igårkväll plus att jag kände(känner) mig febrig, så jag gick och la mig vid 22 så skulle Andreas natta lillan!  Vaknar av att han ropar på mig, Stina hade lagt av sin första kaskadspya :/  Hela henne, Andreas, soffan OCH väggen var full.. Förstår inte att så mycket kan få plats i något så litet!
Vi duschade och skrubbade ett tag, sen somnade vi alla i ren utmattning tills Stina vaknar och gallskriker klockan 23.30.. Magknip..  En kvart senare kom det lika mycket ut ur bakvägen som det tidigare gjort ur munnen!  Herremingud!  Stina blev några kilo lättare och otroligt nöjd efteråt (=  Skönt det, men huh vad jobbigt det är att se henne såndär :(  Där får man för att man glömmer dropparna en liten ynka dag, Hämsk mamma är jag! fy bubblan...
Både Stina och jag sov oroligt hela natten så hon tar igen sig ordentligt nu istället, har sovit sen 9 då vi var ute på promenad, och hon kommer säkert sova någon timme till :)

Idag blir en lugn dag, har plockat lite nu på morgonen och i eftermiddag blir inte många knop gjorda, det är en sak som är säker! Behöver en sån dag efter en hektisk helg!

Kram
/S

Inga kommentarer: