torsdag 26 april 2012

Pjuh vilken natt, mina ögon går i kors här hemma!  Stinis har haft bajsmaraton igår och inatt (för den som vill veta (= ) Så har vaknar av hennes pruttar hela natten haha.. Hon har dock sovit gott medans jag sprungit fram och tillbaka med nys blöjor hela tiden:P Skitunge!

Nu har vi precis varit ute på promenad och Stina sover skönt i vagnen.. Jag tänkte städa lite, om jag hinner innan hon vaknar!
Andreas ska ut emd gubbarna på jobbet idag så han kommer inte inrullandes fören inatt någon gång! Men det gör inte mig ett dugg för bästa Alexandra kommer och myser med mig och Stina istället :)

Idag blir lillskruttan 8 veckor gammal med! Galet att det bara var 8 veckor sen jag låg på förlossningen, hög på lustgas! Men samtidigt är det galet att det gått så otroligt lång tid.. Känns som om de t både var en evighet sen och igår.. Knasigt va?!

/S

Inga kommentarer: