onsdag 4 april 2012

Otroligt rutten uppdatering de senaste dagarna! Ett par mmsinlägg om dagen duger inte! skärpning Sofie!
Tiden har verkligen inte funnits de senaste dagarna tyvärr.. Fullt upp från morgon till kväll!

Igår så åkte somsagt jag, mamma, My och Stina in till marieberg, vi käkade och shoppade lite! Stora tjejen avänder ju redan storlek 62, så det behövdes utökas med liiite kläder till ;)  Visst kan hon fortfarande ha storlek 56, i bodys iallafall, byxor är alldeles förkorta haha.. Långa tjejen<3
En månads kontroll på BVC gick jättebra det med och sen blev det eftermiddagsfika hos mamma och pappa!  Jag och mamma passade på att ta oss en riktigt lång promenad, pjuh! Har itne rört på mig så mycket sedan december, innan havandeskapsförgiftningen gjorde sig påmind haha! Jag var dööd efteråt!
Vi kom inte hem fören vid halv 9 och då käkade vi lite och lillan fick sig ett långt och skönt bad :)

Idag så åkte jag och Stina upp till åbytorp redan klockan halv 9 för att äta lite frukost där :)  Stina låg och "pratade" på golvet medans vi käkade en god frukost :)  Sen tog vi oss ut på en promenad, dock ingen lång idag:P Jag var för lat hah!!
Åkte hem och hann bara amma, byta på lillan och lägga mig i sängen så kommer mamma hit, då hade hon glömt sin mobil i vagnen. Hon berättade att de skulle till stallet och fika så jag och Stina klädde på oss igen och åkte ut dit en sväng :)  Jätteskönt att sitta i solen intill stallet och kolla på alla hästarna!
Hooooppas dom flyttar ut dit snart! - Bestäm dig nu mamma ;)

Nu är jag hemma igen och Stina håller på att vakna, ska mysa lite innan Andreas kommer hem, då ska jag passa på att lägga mig en halvtimme, är massa trött, trots att lillan sover så otroligt bra på nätterna *pepparpeppar*  Jag sover dock oroligt och vaknar såfort hon rör sig i sin säng haha!

Långt inlägg, menmen!

/S

Inga kommentarer: