fredag 20 april 2012

Hallå!

Blev en långpromenad med Mamma igår förmiddag, ner runt sjöparken en sväng! Stinis sov heela tiden som vanligt!
Hon hade en riktig sovardag igår, tror hon var vaken 4-5 timmar på hela dagen typ! och då var det för att hon antingen åt eller att jag tvinade henne att vara vaken haha (hemsk mamma)
Trodde jag skulle få en jobbig natt pga att hon sovit så mycket, men icke! Tösen somnade 23 (kors i taket), vaknade en sväng vid halv 4 för käk, sen sov hon till halv 8! Jag som hade sovit en timme igår kväll har nu tagit igen sömn för en vecka framöver! Skönt!

Idag har jag varit ute på sveriges kortaste promenad, runt huset typ!  Det snöade alldeles för mycket, så W får klara sig med kortkortkorta promenader idag!
Vid två ska jag upp och fika med lite mammor igen :)  Denna gången i kumla och vi blir bara ett par stycken! Men det ska bli minst lika trevligt som sist !
Sen vet jag inte riktigt vad vi gör, blir nog en lugn kväll om inte Andreas har andra planer!

Nu vill inte Stina ligga i babygymmet längre, huh vilken pipa hon har när hon är missnöjd!
HÖrs sen

/S

Inga kommentarer: