tisdag 24 april 2012

Nu är, äntligen, Stinisens dop bokat (=
Blir Kumla kyrka trots allt, får hoppas att vi får behålla tiden själva, vill inte dela haha!

Sitter och knåpar på inbjudningarna nu, frågan är om man ska göra dom själv eller beställa!  Får se om latheten tar över :)  Det är ju ändå en himla massa inbjudningar som ska göras! Tål att tänkas på någon dag till iallafall haha!

Stina och jag var ute och gick en timme förut, och hon sover skönt på baksidan forfarande :)  Jag tänkte baka något lite snabbt om jag hinner dvs!  Hon har en förmåga att vakna när jag har tänkt mig att duscha, äta eller baka haha!
Men ska fortsätta knåpa på inbjudningarna nu!

/S

1 kommentar:

Ullen sa...

Tips!! Ska du gör inbjudningar själv så passa på att handla från Stellas.se , hon har 40% nu.
Kram Ulrika