tisdag 10 april 2012

Hallå!

Har haft en riktigt lugn och skön morgon! Stina vaknade redan vid 7 idag och var pigg :) Så vi gosade en stund innan vi tog oss ut på en promenad i regnet!  Blåste isbjörnar ute så jag skulle ljuga om jag sa att vi gick långt haha! Stinis somnade innan vi kommit ut genom dörren, som vanligt! Och hon sover fortfarande, över 3 timmar senare.. Skruttan måste älska sin vagn..  Sen vi kom in har jag ätit frukost, kollat på avsnitt två av Alcatraz, och kollat på filmen Beastly, Den var otroligt bra! Väldigt otroligt bra!!! Jag som alltid älskat skönheten och odjuret :)  Nu sitter jag här och väntar på att Stina ska vakna, jag är myssugen haha!


Igår var somsagt svärföräldrarna här på lite mat. Jag fixade iordning goda laxpaket med citronsmör, potatis, egen romsås och massa smörstekt färsk sparris :)  Till efterrätt blev det bara glass, bär och grädde då jag inte orkade fixa någonting annat haha!  Men det blev väldigt uppskattat, speciellt maten det märktes =D
Vi kollade tv och gosade med Stinis resten av kvällen, hon gosade dock inte med oss då hon var jätte kinkig hela kvällen, menmen får hoppas hon är på myshumös nu när hon vaknar :)

Ha en skön dag
/S

Inga kommentarer: