torsdag 12 april 2012

Godmorgon!

Bästaste Stinisen har sovit bra inatt = utvilad mamma :)  Hon somnade vid halv 1 (konstigt att hur trött ungen än är så vägrar hon somna innan 12) sen sov hon till 6 :)  Kom upp, åt lite och deckade sen bredvid mig i sängen :) Jag sitter nu här, iordninggjord och klar, funderar på att lägga mig en halvtimme igen innan Stinis ska upp!
Sen ska vi möta upp några mammor/blivande mammor på marieberg för en fika :)  Ska bli supermysigt då det finns ett par bebisar som är födda i samma veva som Stina!
Blir säkert något varv där inne med, och en sväng in på bp, är på tiden att vi köper en babywatch :)


Stina har kommit på hur otroligt roligt det är att skratta (= Så mitt lilla charmtroll ligger och "pratar" och sen fyrar av värsta smilet!  Jag börjar nästan tjuta varje gång!  Älskar dig <3

Nej, nu lockar sängen mer än datorn, ska snosa lite bebis innan vi gör oss klara!

/S

1 kommentar:

Maria sa...

Så otroligt kul att ses i dag. Så fin hon är lilla Stina! :) kram