måndag 30 april 2012

Hallå!

Blir alltid sämre uppdatering när det är helg :)  Då vill jag såklart ta vara på tiden när Andreas är hemma och hitta på saker :)

I lördags tog vi med oss lillebror Adam och åkte in till örebro! Vi lunchade på Jensens, gick en sväng på stan och sen åkte vi hem till Lillebror David och hans Sofia på Gófika! Stina var vaken hela besöket och charmade lite :)  Vi kom hem vid halv 8 och då var vi slut så det blev en tidig kväll!

Igår var det ridbanebygge ute i stallet, Andreas åkte dit på morgonen och jag och Stina efter lunch då hennes mage hade krånglat på natten och morgonen så vi behövde ett par timmars sömn :)
Införskaffade mig lite nya fräknar där ute i solen!
   När vi kom hem drog jag igång ett storbak, det blev Philadelphiabullar (http://www.bloggfamiljen.se/matplatsen/?p=62673), Snickerskakor, moccarutor och tre sorters småkakor! Fikahyllan i frysen var heeelt tomt så den behövdes verkligen fyllas upp (=
På kvällen åt vi räkor och jag tog ett glas vitt. Det kändes att det var det första på snart ett år haha! 


Idag då, då har jag bakat ännu mer! Vi ska "fira" valborg ute i stallet och tända brasa på kullen så jag gjorde iordning lite halloncupcakes att ta med! Dock blev dom inte alls någe fina, men förhoppningsvis goda :)
Lillan badade i morse och tyckte det var lika skönt som alltid!  Strax är det min tur att hoppa in i duschen, ska bara laga iordning lite lunch först :)

Slänger in lite bilder på baket senare!

Trevlig valborg <3
/S

Inga kommentarer: