fredag 13 april 2012

Sitter och funderar på om det är skönt eller inte att Stina aldrig vill somna innan halv 1 på natten!  Plus är väll att hon sover till 10, med en kortkort matpaus.. Då hinner jag äta frukost, gör mig iordning och så, eller välja att sova till 9 jag med.. Negativt är väll att jag blir sp förbaskat trött på kvällen, fick jag bestämma så skulle jag gå och lägga mig vid 22 varje dag..
Fortsätter att försöka ändra på hennes rutiner så får vi se vad som händer :)

Nu har vi iallafall precis kommite in från en långpromenad :)  Glömde mössan hemma så min öron dog, men det fick gå bra ändå :)
Nu ska jag plocka lite här hemma tills Andreas kommer hem vid 1, då ska vi och handla och sen åker vi upp till åbytorp där Stinas gammelmormor är idag!

Ha en skön dag
/S

Inga kommentarer: