måndag 16 april 2012

Jaha, och där sprang helgen förbi! Har inte suttit vid datorn alls, därav ingen uppdatering..
Visserligen har jag haft mobilen, så egentligen har jag ingen vettig ursäkt till varför jag inte skrivit!

Den här helgen har gått i ett rasande tempo! I lördags hade vi Maria, Billy och lilla Alice på besök (=
Vi fikade, pratade och hade bebismys! När man träffar någon så liten som Alice förstår man hur stor Stinisen är haha! Det skiljer bara 2 veckor mellan dom, men ungefär 2 kg och närmare 10cm :P  Alice är liten och Stina är stor, därav den otroliga skillnaden!

Lördagskvällen tillbringade jag i åbytorp, Andreas skulle ut med laget och jag orkade inte sitta själv hemma! Blev bjuden på kinamat och lördagsmys :)  Vi kom hem vid halv 11 och nästintill stupade i säng! Stina somnade "redan" halv 12 och sov enda tills 7 :)  Utvilad mamma!!!

Igår tog jag och Stina en låång promenad runt kumla på morgonen så Andreas fick sova ruset av sig! Försökte seadan väcka honom, på tredje försöket lyckades det ;)  Vi gjorde oss iordning, åt pannkakslunch (som vanligt) och åkte till hällabrottet där vi tillbringade hela eftermiddagen ute i solen!

Alexandra och Josefine kom och mös med oss en sväng när vi kom hem, och sen hann vi inte mer än att slänga i oss ett par mackor innan torparna kom och spelade kort med oss :)

Full fart med andra ord! Precis som vi tycker om det :)


Idag ska Stina till bvc kl 13.30.. Ska bli lika spännande som alltid att se hur stor hon blivit den här gången :)
Uppdaretar senare
/S

Inga kommentarer: