torsdag 12 april 2012

Fullt upp från morgon till kväll :)

Vid halv 10 åkte jag och Stina in till marieberg för att möta upp alla andra mammor/blivande mammor från öerbro! Jag måste säga att jag är riktigt förvånad över hur otroligt trevliga alla var :)  Ångrar nu att jag inte "vågat" följa med på träffarna innan!  Tror vi var 8 mammor med barnvagnar och två stycken med sina inneboende kvar i magen! En hel liga som tog upp nästan hela espresso house! Hann med lite snabb shopping också, en klänning och ett par tajts till Stina, i storlek 68!!! Hoppas det dröjer lääänge innan hon får användning av dem, men det tvivlar jag på!

Sen åkte till kumla igen och mötte upp Maria, Alice, Ulrika och Wiggo från föräldragruppen på lunch :)
Hade massvis att prata om då vi inte setts sen innan dom små kom :)  Så fina är dom, både Alice och Wiggo! Minisarna :)
Handlade lite nödvändigheter i kumla innan vi skildes åt för den här gången :)

Stina sov sig igenom hela mariebergsbesöket och hela eftermiddagen, med en liten matpaus inne på Sveas, av alla ställen! hm...
Min fina tjej<3

Hann bara komma hem så kom Dajjs en sväng och mös med oss :) Både Stina, jag och tillochmed Andreas hade saknar henne!
Nu sitter vi i soffan,  jag håller alla tummar att Stina kanske vill ta en lite tidigare kväll ikväll då jag är helt slut!

Puss
/S

1 kommentar:

Dajja sa...

Åh men vad rara ni er! Som jag saknat er! Speciellt min favorit...Andreas ;) ni är bäst! <3