söndag 19 februari 2012

Att mina helger ska vara så förbaskat underbara!

Gårdagskvällen blev jättemysig, åt massa mat och fika och hann spela några omgångar kort!
Självklart satt vi och kollade mello, men det är verkligen ett skämt iår så folk droppade av och gjorde andra saker istället:P
Vi kom hem vid halv 12 taget så då stupade vi bara i säng!

Idag åkte vi in till Marieberg (Som alla andra helger;)) Tanken var att vi skulle köpa födelsedagspresent till kusinen som fyller på måndag och till lillasyster som fyller på söndag.
Såklart blev det liiite mer än så, jag köpte mjukisbyxor och ett linne, lillan fick en filt, en klänning och strumpor och så handlade vi både det ena och det andra på IKEA :)   Andreas blev utan som vanligt hah, han fick snällt betala bara :P  Nejdå ;)

Efter marieberg åkte vi hem till svärisarna och bjöd dom på det sista av kakan som jag bakade igår, uppskattad där med!

kvällskvisten tillbringade jag hos Josefine! Massa prat och mys innan jag köpte med sushi hem till mig och Andreas!
Så nu sitter jag här och taggar tills Big Brother börjar om en timme!  Har längtat ett år haha! Får hoppas det blir  bättre än förra året (trots att det var helt okej då med)

/S

Inga kommentarer: