tisdag 14 februari 2012

Hallå!

Idag var jag uppe med tuppen, trots ruttet med sömn inatt! Skulle vara hos barnmorskan vid 9 för kontroll!  Allting såg bra ut, förutom blodtrycket som var skyhögt när jag kom 140/100.. Mindre bra!  Så jag fick snällt stanna där en halvtimme och vila! När vi tog trycket igen hade det sänkts till 135/95 så det var ju bättre, men låångt ifrån bra!
   Tanken var att jag skulle in till marieberg en sväng efter bm besöket, men barnmorskan avrådde mig från det med tanke på blodtrycket hah!  Så jag åkte till Maxi och handlade hem saker till bak istället!

När jag kom hem drog jag igång ett pizzabullsbak! Superenkelt och massa gott att ha i frysen och ta upp! Perfekt som lunch eller mellanmål!  Det blidde allt som allt ca 60 bullar så det borde räcka ett litet slag iallafall!

Skjuts in i ugnen!

Klaaara!!

Precis när första plåten skulle in i ugnen plingade det på dörren! Då kom mormor och morfar med en jättefin Alla hjärtans dag blomma  <3
Dom hade precis fikat så det passade superbra att bjuda på lite nybakta pizzabullar istället!


Nu ska jag göra mig lite iordning innan Andreas kommer hem, han har bokat bort på Efesos till oss ikväll så vi ska in och äta oss riktigt mätta ! Mys!


Hoppas ni får en supermysig alla hjärtans dag!
Puss /S

Inga kommentarer: