onsdag 1 februari 2012

Full rulle hela förmiddagen!  Tack vare flera alvedon gick det hyffsat bra :)

Började med föräldragruppen vid 8 imorse, pratade om förlossningen idag. Smärtlindring, komplikationer m.m.. Givande och trevligt som vanligt :)

Efter det mötte jag upp Mamma, Mormor och Moster på Kafé Till Salu här i kumla, fikade lite och pratade innan vi begav oss in till Nasta Herrgård för shopping =D  Oj så mycket fint dom hade, inte lika roliga prislappar dock!
Men mormor var envis och ville att vi skulle välja några saker vi ville ha så för min del blev det tvålpump och tandmorstmuggar från Himla, och så blev det en tredelad porslinsskål (perfekt att ha dipp/sås/nötter m.m i)  Hittade hur mycket mer som hellst, så blir nog en sväng dit med Andreas någon dag haha (=

Kom hem vid halv 2 och då gick jag och la mig en sväng, tanken var att jag skulle vila 20 minuter så jag ställde klockan på kvart över 2. Vaknade igen när Andreas ringde klockan halv 5 och sa att han var på väg hem! Haha.. Skönt att ta igen lite sömn, varit dåligt på den fronten ett par dagar nu! Jag måste ha sovit riktigt djupt då jag inte hört att jag fått 3 sms, eller hört alarmet:P (Inte så jag kommer ihåg det iallafall, men på något sätt måste jag ha stängt av det)

När Andreas kom hem så hade han, på eget intiativ, varit och köpt vitrinskåpet som vi tittat på (=  Älskade, finaste du! Han håller på att monterar ihop det just nu, blir jättebra!
Med lite ommöblering i vardagsrummet fick vi nu en superbra "hörna" till lillan :)  Nuuu får hon allt ta och komma! Vi längtar så!

Ha en skön kväll
/S

Inga kommentarer: