torsdag 2 februari 2012

Har somsagt mått jättekonstigt de senaste dagarna.. Med huvudvärk, flimmer för ögonen och så känner jag mig allmänt hängig.. Har bara tänkt att det är någon sjuka som börjar komma men sen kom jag på vad barnmorskan sa "Får du minsta huvudvärk, eller att du känner dig konstig måste du höra av dig Direkt!!".. Min första tanke blev OJ! Är det den här jäävla havandeskapsförgiftningen som jag gått och fruktat så länge nu.. Gick in på 1177.se och läste lite om symptom och ja, jag har alla, i stort sett :/

Ringde mvc och fick en telefontif 11.40 då jag fortfarande inte fått varken direktnummer eller mejl till min barnmorska (Måste komma ihåg att be om det på måndag)  Så får vi höra vad som säger, ifall jag ska åka in till specmvc och kolla upp eller om vi avvaktar tills på måndag då jag ändå ska dit och kolla blodtrycket..

Blä!
/S

Inga kommentarer: