måndag 20 februari 2012

Sitter och inväntar mitt frukostsällskap för dagen, lillasyster :)
Hon ringde för ett tag sen och frågade om hon fick komma och äta frukost här haha!  Tror dock det mest har att göra med att jag ska till barnmorskan vid kvart i 11, hon ser sin chans att få följa med :)  Stora lilla tjejen som ska bli moster!  Hon som har tjatat på Andreas och mig nästan sedan vi blev tillsammans att vi skulle skaffa barn! Hon är nästan den som ser mest fram emot lillans ankomst, det betyder ju att hon inte är minst längre utan tar steget upp och blir Stora My, förebilden My, Mostern My! <3
   Får se vad vi gör senare under dagen, kanske hittar på någonting, kanske inte!

Ikväll ska vi iallafall hem till kuselinen som fyller år :)  Det kan bli sista gången jag träffar släkten med bulan fortfarande instängd i magen! Känns lite knasigt :)
   Just nu känns det som om hon kommer ligga därinne för evigt, alla symptom och tecken på att hon skulle vilja ut är som bortblåsta! Jag har tillochmed fått sovit nu i två nätter!
"lugnet före stormen" säger mamma som är säker på att hon kommer nu, om 2-3 dagar!  Andreas tror hon kommer till helgen, och jag önskar så att någon av dom har rätt men är nästan helt säker att det tyvärr inte blir så:P

Men nu kommer lillasyster, så nu ska jag äta en brakfrukost och mysa lite!

/S

Inga kommentarer: