lördag 25 februari 2012

Snälla är dom inne på bb iallafall!
Frågade lite snällt nu vid lunch ifall jag kunde få åka hem och sova en natt hemma, så jag skulle hinna fira lillasyster och göra klart allt för lillans ankomst som bara är runt hörnet!
Tänk att det fick jag :)  Men måste vara tillbaka innan 9.00 imorgon så de kan ta ctg och prover imorgon bitti :)

Släpper ännu mer äggvita nu tydligen, men blodtrycket håller sig stadigt på 140/100 typ! Så det är bra!
Blir troligtvis igångsatt på måndag eller tisdag, så fort det är lugnt på förlossningen sa dom :)  Känns lite läskigt att bli igångsatt men samtidigt skönt att slippa detta nu! Har så ont i huvudet och känner mig så svullen!
Får hoppas igångsättningne går snabbt, så hon inte tittar ut på skottdagen:P  Men vi får se!

Tänk, snart snart snaart är hon här :)


Nu ska jag äta pizza och mysa med Andreas
/S

2 kommentarer:

Saz sa...

Åhhh det är ju snart! Hoppas allt går bra när det sätter igång. Vi väntar med spänning här hemma :)

Saz sa...

Ja det tycker jag du får göra! :D Lycka till nu!! <3