lördag 18 februari 2012

Hallå!

Vi åkte på ett spontanbesök till svärisarna igår kväll! Svärmor skulle ut med jobbet men svärfar bjöd gladerligen in oss och började duka upp gofika, wienerbröd och kakor!  Vi spelade lite kort och pratade (=  När klockan närmade sig 7 täntke vi åka hem och käka lite, men då tar gubben fram en stor smörgåstårta ur kylen och frågar om vi är sugna! Och det kan man ju verkligen inte tacka nej till (=  Så vi stannade och åt där med, hann spela yttligare några omgångar kort och äta lite godis innan vi kom hem vid halv 11 typ!
Kollade på film när vi kom hem innan vi stupade isäng!

Jag sov som en kratta hela natten, eller snarare jag sov mellan 12 och 2, och mellan 5 och 7!  Timmarna mellan 2 och 5 var jag pigg. Försökte med det mesta men kroppen vägrade låta mig sova.. Surt!

Idag har vi bara tagit det lugnt på förmiddagen! Jag har bakat lite tills ikväll då jag lovat att ta med efterrätten! och Andreas har promenerat med Wille! Nu ska vi städa lite och sen börja göra oss iordning inför kvällen! Är ju somsagt bjudna på middag hos familjen.. Massa mys!

/S

1 kommentar:

Saz sa...

Ja visst är det lite läskigt, jag hade totalt glömt bort den drömme. Så det var tur att jag skrivit det på bloggen. Hade tänkt att skriva om det, men har totalt glömt bort det. Så får väl kanske göra det snart ;)

Ja vi håller tummarna här hemma jag och Nellie för den 24:e :)