torsdag 23 februari 2012

Hemma igen efter ett par dagar på sjukan!
Denna gången trodde jag verkligen inte att jag skulle få åka in då jag mått jättebra i någon vecka. Men hon barnmorskan i måndags så visade allt desto sämre! Fick lov att lämna My till mamma, vi som skulle hitta på så mycket saker.. Och ringa hem Andreas! Åkte in till USÖ och specmvc för kontroller, blodtrycket och äggvita var högt, men blodproverna såg bra ut! Fick också göra en viktskattning på lillan som har knubbat på sig ordentligt de senaste veckorna!  Den 2 febrari beräknades hon väga 2700g och då ha en födelsevikt på 3500g.. I måndags beräknades hon väga 3600g och ha en födelsevikt på ca 4 kg haha! Min lilla klump<3

Blev inlagd och tillbringade två dygn därinne, men massa tester och sånt.. Igår såg allting mycket bättre ut igen så då fick jag åka hem, om jag lovade att bara ligga i sängen och komma tillbaka imorgon igen! Hoppas verkligen att allting ser bra ut då så jag slipper tillbringa helgen på usö! Lillasyster fyller på söndag och det SKA jag vara med på :P


Idag ska jag somsagt ligga i sängen och sitta vid datorn haha.. Vi ska också åka en sväng till familjerätten så Andreas kan skriva under faderskapspapper.. Maffigt :)
Sen blir det nog bara att laga någon god mat och mysa!

Ha en skön dag
/S

Inga kommentarer: