lördag 11 februari 2012

Vi tog en städförmiddag, älskling och jag! Så nu är det fint och rent här hemma igen (=
Under städandet slängde jag in en "goda kakan" i ugnen som skulle komma väl till pass under eftermiddagen!  Fixade också ihop lite lunch till oss!

När vi städat klart så åkte Andreas iväg och handlade lördagsmys medans jag väntade finbesök i form av Josefine och Alexandra!  Vi började på kakan jag gjorde! Då var den fortfarande lite ljummen = som godast!
Dom stannade i en timme typ för precis när dom skulle åka så plingade det på dörren igen, då kom svärisarna och ville ha eftermiddagskaffe dom med :)  Så det var bara att ladda om kaffepannan och ta fram kakan igen!
Vi fikade och spelade några omgångar kort innan dom åkte hem till sig igen :)

Nu har vi slängt in rotfrukter i ugnen och jag ska strax börja steka lite kött! Som vanlgit när älskling köper mat till helgen blir det just det, kött, rotfrukter och favoritsås!
Chips och dipp hade han köpt hem med, Mellokväll och allt :)

Ha en mysig kväll, för det ska jag ha!
/S

Inga kommentarer: