torsdag 9 februari 2012

Hej!

Idag är jag pigg :)  Var det igår med! Tror det handlar om att jag, på eget intiativ, höjde min dos med järntabletter!  Ska till barnmorskan vid 1 idag så ska ta upp det med henne då! för nu känner jag mig nääästan som vanligt i kroppen :) Skönt som tusan!
   Ska somsagt till bm vid 1 för en extrakontroll av blodtrycket, förhoppningsvis har det inte höjts mer utan håller sig stadigt där det legat i en vecka nu!

Ringde frisören imorse och fick en tid redan idag klockan 2, skönt att få göra någonting åt håret redan nu innan lillan kommer!  Dock hoppas jag att jag inte får något ryck och klipper av mig det, igeeen.. Nu har det blivit såpass långt så vore tråkigt att behlva börja om på nytt.. Men är nästan säker på att när jag väl sitter där så ryker någon decimeter igen, men vi får se! 
Funderar på, ifall jag orkar, att åka in till marieberg en snabbis och köpa lite fler tunna mössor till lillan, inser att vi bara har två här hemma (Frågan är hur många mamma har köpt, får fråga innan)... Behöver några fler tills förlossningen iallafall!  
Och jag skulle behöva ett par nya mjukisbyxor och några linnen! 
Eller så tar jag det imorgon!  Hon lär ju inte komma inatt direkt:P

Men nu ska jag vila en stund innan det är dax att göra sig iordning
/S

Inga kommentarer: