söndag 5 februari 2012

Borta bra men hemma bäst! Helt klart!

Fick komma hem igår, allting såg bra ut igen, eller så bra det kan se ut :) Men som doktorn sa så finns det inga garantier på att hf inte bryter ut.. Så jag ska vara uppmärksam på alla "tecken" som finns.. Det kan tydligen slå ut över bara en eftermiddag. Jag är ordinerad sängläge, självklart inte endast sängliggandes men i stort sett!  "Jag ska välja mina fajter" som doktorn sa, får försöka välja någonting att göra varje dag, men vila ordentligt innan och efter!

När jag kom hem igår så fixade älskling lördagsmys, i form av fiskpinnar, ärtor, pulvermos och kall sås HAHA!  Men det var det jag var sugen på så :P
Han hade köpt hem massa filmer, cheese crackers och dricka med så med, så lite mys blev det allt, Gulle!

Idag har jag börjat om på satc boxen, kan ju lika gärna börja kolla på den, kommer ju ha otroligt mycket tid över till sånt:P  Andreas hade installerat dvdn som vi hade över i sovrummet så där har jag bott :)
Sen ska vi hem till åbytorp och äta scones :) Massa gott!!

/S

Inga kommentarer: