onsdag 15 februari 2012

Vilken mysig kväll det blev igår :)

Älskling kom hem vid 5taget och hade köpt med sig superfina rosor! Gulle <3
Vi gjorde oss iordning och började sen röra oss mor örebro. Väl på Efesos drog vi till med en "lättare" trerätters... massvis med tzatziki och vitlöksbröd till förrätt och Mixed Grill och alla deras goda såser till varmrätt. Där var vi egentligen alldeles för mätta men när vi suttit en halvtimme till så insåg vi att glass vore gott att "smälta" ner maten med haha! Så vi beställde in en sorbet och delade på, surt och gott :)
Drack alkoholfritt till maten, fick lite skeptiska blickar av folk där jag satt med magen i vädret! Hah!
Vi åkte därifrån vid halv 10-10 typ och åkte hem och mös en massa!
Du gör mig hel älskling<3


Nu har jag precis varit ute på en längre promenad, mina fötter sa egentligen ifrån med jag orkade inte lyssna! Wille tyckte det var så skönt att springa av sig i snön :)
   Nu vill diskmaskinen bli urplockad så jag antar att det bara är att sätta fart!

Ha en skön dag
/S

Inga kommentarer: