fredag 17 februari 2012

Oooockså är det fredag igen :D Underbart!
Denna vecka har gått i raketfart, och då har jag inte gjort något vettigt alls haha!
Äntligen helg igen! Kommer såklart bli massa mys med älskling men också försenad allahjärtans middag med familjen imorgon<3

Ska fixa iordning lite lunch nu, Andreas kommer hem om bara några minuter och min mage skriiiker efter mat! Sen blir det en långpromenad i solen med mina två karlar!  Det är min bästa kvalitetstid, att komma ut i solen och bara gå, tillsammans med dom! Och snart får lillan följa med också, utanför magen dvs! Kommer bli ännu mysigare då! Som jag längtar!

Nämner lillan i vartenda inlägg just nu, kanske blir tråkigt att läsa om mitt tjat hur mycket jag längtar och blablabla! MEn det skiter jag i ;)  Och det lär defenitivt inte bli mindre tjat när hon kommit ut! Snarare tvärom!!

Ha en skön solig dag allesammans
Puss /S

Inga kommentarer: