torsdag 16 februari 2012

Blev väckt av skrikande Bosse klockan 6 imorse.. Han ville ut det puckot!
Kunde verkligen inte somna om efter det så jag låg en stund och kollade på satc, sen gick jag upp och åt frukost, promenerade med Wille och duschade.. Var klar med allt vid halv 10! Då bukar min dag starta i vanliga fall haha! Så jag passade på att städa sovrummet och vila lite till innan jag skulle till barnmorskan för blodtryckskontroll! Ingen blir väll förvånad om jag säger att det var högt som vanligt:P Hade också "spår" av äggvita så nu ska jag vara ännu mer uppmärksam på "symptom"...

Efter barnmorskan åkte jag upp och fikade med mamma och My! Stannade där ett tag innan jag åkte hem och nu sitter jag här:P
Andreas kommer snart hem så då ska vi iväg och storhandla, eller vi och vi.. Får se om jag orkar följa med, är helt slut!  Kanske blir så att jag börjar med maten istället medans han är iväg!" Vad vi nu ska äta :/

Annars blir det en lugn kväll, tvtittande och mys som vanligt!

Puss
/S

Inga kommentarer: