söndag 26 februari 2012

Hej!

Har varit på sjukhuset sen 9 i morse, började med ctg, blodtryck och blodprover som vanligt!
Eftersom usö är sämst på att sticka så slutade det med att hon kom åt en nerv i handen så jag nästan svimmar och krossar ett kärl när hon ska dra ut nålen så blodet bokstavligt talat sprutar! Tillslut träffar hon ett kärl i armen.. 3 stick tog der denna gång, nästan rekord...

Resten av dagen har jag bara legat i sängen här. Det är lugnt just nu här uppe på bb så jag har eget rum just för tillfället! Hoppas det håller sig så hela natten!! Vore skönt!

Har dom lugnt på förlossningen imorgon blir jag troligtvis igångsatt då! Läskigt men skönt! Hade ju inte planerar att min förlossning skulle starta så men inget blir ju som man tänkt sig:-) uppdaterar imorgon om hur det blir! Håll tummar och tår för att det blir av imorgon!! Eller ännu bättre, startar av sig själv inatt!

Puss /S

Inga kommentarer: