onsdag 8 februari 2012

Hallå!

Sista föräldragruppstillfället innan bebisarna anländer idag (=
Trevligt som vanligt! Tråkigt med sista gången, men vi lär hålla kontakten ändå så :)
   Skönt iallafall att slippa de tidiga mornarna haha!

Efter föräldragruppen åkte jag till svärisarna och hämtade hem Wille som sovit där under natten :)
Stannade en liten stund och pratade lite och så!
Sen när jag kom hem fixade jag lite i nya vitrinskåpet (inte orkat tidigare haha) Så nu är det fixat!  Plockade undan lite i vardagsrummet innan jag stupade tillbaka till sängen. Kollade några avsnitt av satc innan jag fixade lite lunch!
Sen är det svart igen, la mig och skulle lyssna på ljudbok.. vet dock inte hur länge jag lyssnade innan jag somnade:P

Snart kommer Andreas hem iallafall, då blir det handling!  Får se om han tillåter mig att följa med eller om jag får lov att vara hemma..  Har planer på att slänga ihop en fiskgratäng ikväll så han kanske får handla själv så jag orkar det!
Nej nu blev jag hungrig, igen, när jag började tänka på mat! Ska ta mig en apelsin!

Hörs senare
/S

Inga kommentarer: