torsdag 9 februari 2012

Järnvärdet var sämre än sist, riktigt konstigt då jag mår bra!  Förhoppningsvis var det bara att kapslarna inte kommit ut i kroppen ordentligt!

Innan frisören blev det en halvtimme att tillbringa på "stan" gick in på MinioMoa, kumlas mysigaste barnaffär! Dom har ett fint utbud av både kläder och inredning/leksaker, till mycket bra priser också, vilket gillas skarpt!  Fick med mig en body, en dregglis och en liten elefantdinglis ifrån teddykompaniet hem :)
Sen gick jag och klippte mig, blev lika nöjd som alltid!  Skönt att få bort topparna och få det lite uppklippt :)  Klarade mig ifrån att klippa av mig det (STOLT!!)

Åkte upp till åbytorp och fikade lite innan det var dags att åka hem för finaste Josefine kom en sväng och fikade lite :)
Nu är det soffläge resten av kvällen, blir nog en tidig kväll då jag inte hunnit vila någonting = trött tjockis!

Ta hand om er!
/S

Inga kommentarer: