onsdag 26 oktober 2011

5 Kilo! Helvete!
Ångrar att jag ställde mig på vågen.. 5 kilo upp är 5 kg förmycket! Skit! Men det är värt det, i slutändan :)

Dom säger ju att flickor tar skönheten ifrån sin mamma! Så fortsätter hon i den här takten och ger mig finnar, gör mig fet och skallig så lär hon ju bli en riktig pudding! Trots att jag aldrig tvivlat på det, min loppa<3

Städningen gick bra, badrum, hall, kök och halva vardagsrummet är klart iallafall.. sen började jag få förbaskat ont i magen så då fick jag sluta (Oooooj vad tråkigt..NOT)

Ska laga lite mat snart tills Andreas kommer hem, Kycklingpaj eller thaikyckling med nudlar.. beslutsångest!
Eller pasta med currysås?
den som lever får se!

Senare ska jag iväg till Josefine som jag inte träffat på huur länge som helst, dit kommer också Dajjsen som jag itne heller har träfan på huuur länge som hellst! Vet inte vart jag varit den senaste månaden...

Hörs senare
/S

Inga kommentarer: