fredag 21 oktober 2011

Hej!

Mår betydligt bättre idag (kan ha med att göra att jag tog en alvedon innan jag ens lämnat sängen imorse)
Så jag pälsade på mig kläder och tog en riktig långrunda med wille, skönt som bara denn! Men nu kan det stanna såhär ett tag, 0 gradigt och solsken!

Wille, som älskar vintern fick vintervittring för första gången idag ute på gärdet, där hade vättenpölarna frusit till is och frosten låg kvar! Gissa om han var lycklig?! Han låg och rullade sig och bara njöt hur länge som hellst! Pucko<3
Försökte leta reda på en gammal bild från förra vintern på mitt snömonster, men dom verkar finnas på hårddisken, så orkar inte leta nu :) Får bli en annan gång!

Idag har jag inte så mycket planer, ska fixa lite i köket, ser ut som en rövarkula just nu! Sen åka in till marieberg en snabbis och köpa födelsedagspresent till mormor som vi ska fira imorgon :)
Andreas slutar redan 1 idag, så drar nog med mig honom in, vet vet, kanske kommer hem med lite nya babyplagg ;) hihi

Bulan mår försövrigt bra, antar jag! Hon har buffat hela morgonen precis som vanligt<3
Älskar dig så otroligt mycket redan hjärtat<3

hörs senare
/S

Inga kommentarer: