torsdag 13 oktober 2011

Tandläkaren gick över förväntan! Kan tacka gudarna att jag äntligen hittat en bra tandläkare! (=
När jag kom ut därifrån så hade jag 5 missade samtal från morfar, ringer upp honom och han säger att han är på torget och ville handla present till bebisen (snacka om att dom längtar efter första barn-barns-barnet) Så in på en jättemysig barnaffär i kumla (som jag aldrig lagt märke till innan). Väldigt mycket fina saker hade dom, och morfar köpte bebis första nalle, en jättefin stor bukowski kanin och en badcape med luva! JÄttefint och bra! Han var sugen att handla en vagga också, men där fick jag säga stop haha! Knasgubbe<3

Nu på eftermiddagen kom lillasyster hem hit en sväng, hon beställde fläskpannkaka till middag, konstiga unge! Och så fick hon känna bebisen sparka för första gången! Helt till sig blev hon, gullet! Där kan man snacka om världens bästa blivande moster, hon tar sin veckopeng och handlar bebiskläder istället för lördagsgodis haha!

Imorgon jobbar jag hela dagen igen, men efter det är jag ledig i 5 dagar , ska bli skönt (= jag har det var 3dje vecka, (= Lyckost!

Nu ska jag kolla lite tv sen gå och lägga mig tidigt! Sov som en kratta inatt!

/S

Inga kommentarer: