söndag 2 oktober 2011

Små negrar i sanden

Kvällen igår blev supertrevlig, som vanligt!
Maten blev nästan för god.. jag som hade bunkrat upp med två stoora fläskfiléer, trodde nästan vi skulle få mat över! Men det var tvärtomt som vanlgit när "gam-familjerna" har ätit! (=

Spelade lite kort och pratade massvis, precis som vanligt!

Idag blir det nog att åka in och kolla på älsklings innebandymatch, sen kanske vi tar oss en snabb sväng till marieberg innan dom stänger :)
Andreas var sugen på att äta ute, så det kanske blir det till middag ikväll.. Jag som hade tänkt att göra fiskgratäng, men det kan vänta:P

Idag är det också 5 månader kvar tills ärtan är beräknad! Det har han (säger han då jag är säker på att det är en vild kille i magen) firat genom att buffa i stort sett hela morgonen :)
Att man kan älska någonting så litet så oerhört mycket redan!

Nu ska jag duscha och sen äta lunch innan jag åker iväg!

/S

Inga kommentarer: