fredag 28 oktober 2011

Mysmorgon (=

Pjuh! Jag är helt slut, vet dock inte varför.. Eller jo, jag tror att gårdagen har satt sina spår, tillbringade hela dagen på marieberg med mamma, handlade lite bebiskläder (ovanligt), och massa kläder till mig, bland annat ett par mammajeans (som jag kommer bo i, fy f*n vad sköna dom är! En ny stooooor BH (hämskt för mig som är hyffsat storbystad sen innan att handla bh nu, och större lär dom bli :(... Lite nya tröjor och smått och gott :) Så nu är det enda som behövs ett par sköna och varma skor och kanske en jacka, sen är jag klar för vintern :)

På kvällen gjorde jag iordning den godaste fiskgratängen vi ätit på länge och hemlagat potatismos! Riktigt lyckat blev det!


Idag var jag uppe vid halv 7, pappa ringde igårkväll och frågade om jag kunde komma upp och hjälpa lillasyster till skolan, han skulle få det första gruslasset till nya gården vid 7 imorse.. så jag och lillasyster tog en mysmorgon med god frukost innna hon gick till skolan<3
Annars idag vet jag inte vad som händer, ska nog beställa den där satans vagnen idag, måste få tummen ur * och göra det!
Alexandra och Sarah kankse kommer på kaffe om en stund, det visar sig (= Gör dom inte det kryper jag nog ner i sängen igen och kollar film tills Andreas kommer hem vid 1taget :)


Jobbar heeeela helgen så ska försöka vila upp mig lite inför det med idag, pjuh!
Ha det så bra
/S

Inga kommentarer: