onsdag 5 oktober 2011

Det blidde ingen fika med Alex idag, tar det på fredag istället :) Mormor och My kom hit istället och fikade, fick en jättefin blomma av mormor, som passade perfekt på vardagsrumsbordet! Jag som tänkte köpa en blomma dit ikväll så nu slapp jag det :)

Ska precis börja med maten, blir sejfilé i ugn med hemmagjort potatismos och ärtor idag:) Mums!

Sen när Andreas kommer hem och vi ätit och så så ska vi åka till marieberg en snabbis! Andreas vill in på babyproffsen och kika vagn, så jag följer väll med ;) Och kanske att jag får gå in en snabbis på marieberg med :) Hoppas det!

Dessa godingar låg föresten i brevlådan förut när jag kikade, beställde i måndags.. bra H&M med snabba leveranser :)




Supermysiga plagg til både mig och bebis :)

Nu måste jag verkligen sätta fart med maten, snart kommer hungriga karln hem, bäst att behaga honom med mat ;)

/S

Inga kommentarer: