torsdag 13 oktober 2011

Åååh denna barnvagnsdjungel gör mig galen!

Visst, vi vet vilken vagn vi vill ha (efter mycket velande) Men vad Sjutton ska man ha för färg! Finns ju alldeles förmånga.. kanske ska köpa 3 liggdelar och 3 sittdelar? så jag kan byta efter humör?! någon som vill sponsra med 20papp?

Ångrar att jag inte lyssnade på Andreas och började kolla på detta tidigar.. men än är det ett par veckor innan vi måste bestämma oss.. ojoj...

1000 beslut!

Såg just nu en reklam om nya filmen med Jude Law :) Någon som vill gå på bio den 21:a?


/S

2 kommentarer:

Maria sa...

Vi har en svart kronan duovagn med ligg och sitt del. Är i svart. Tänkte att det var en bra färg. Vagnen är bra och stadig inga små hjul där fram, krångligt med snö och så. I övringt så vann jag denna. Blev lite överaskad :) det jag skulle vilja ha är en mjuklift så men slipper bära ur lilla pyret ur ligg korgen. Vilka vagnar har ni tittat på? :)

Unknown sa...

Haha vad härligt att vinna en vagn! Vi har bestämt oss för emmaljungas nitro city, med små hjul fram;) kommer ju inte vara så mycket snö när bebis kommer, och blir det "vargavinter" nästa vinter med så köper vi en "slipochsläng" vagn, för långpromenaderna i snön är tanken :) Jag har redan problem med mina handleder, därav valet med små hjul :) Men att välja färg är hämskt! vill ha allihop :)